poniedziałek, 26 maja 2014

12 kobiet show biznesu, dla których czas się zatrzymał

Każda z nas chciałaby wyglądać jak one, mając tyle lat co one. Może to kwestia dobrych genów, może dbania o siebie, a może operacji plastycznych? Tego nie wiemy na pewno. Po prostu zazdrościmy im urody.


1. Grażyna Torbicka
Jak dla mnie absolutnie świetnie wyglądająca kobieta 50+. Ja po prostu chcę się dowiedzieć jak ona to robi, a zrobię dokładnie to samo by jak najdłużej zachować młodość.

fot. Pudelek.pl

2. Sandra Bullock
Specyficzna uroda, ale jednak ma w sobie to coś, co się zapamiętuje. Aż ciężko uwierzyć, że w tym roku obchodzić będzie pięćdziesiąte urodziny.

fot. Just Jared


3. Cate Blanchett
Kobieta z klasą, dokładnie taką klasą, jaka wymagana jest od kobiety 40+. A do tego zawsze wygląda pięknie i świeżo.

fot. Just Jared

4. Magdalena Cielecka
Kolejna polka na liście, wyjątkowa, utalentowana a do tego piękna.

fot. Pudelek.pl

5. Penelope Cruz
Świętująca w tym roku czterdzieste urodziny, potwierdza, że kobiety są jak wino - im starsze tym lepsze.

fot. Just Jared

6. Jennifer Lopez
Słuchałam jej piosenek w podstawówce, słucham i teraz. Mam wrażenie, że od tamtych czasów z wyglądu nic się nie zmieniła, a jednak minęło ponad 10 lat.

fot. Just Jared

7. Halle Berry
Nic dodać nic ująć. Po prostu, ja chcę wiedzieć, jak ona to robi, że tak dobrze wygląda.

fot. Just Jared

8. Demi Moore
Nie mogło jej zabraknąć na mojej liście. Może to kwestia diety, a może młodszych facetów?

fot. Just Jared

9. Danuta Stenka
Któraż z nas nie chciała przeżyć historii miłosnej rodem z "Nigdy w życiu!"... Wyjątkowa aktorka i piękna dojrzała kobieta.
fot. Pudelek.pl

10. Nicole Kidman
Podejrzewana jest o operacje plastyczne, jednak ja chcę wierzyć, że to jest naturalne piękno.

fot. Just Jared

11. Maja Ostaszewska
Wyjątkowo zagrana rola w Przepisie na Życie, ale przede wszystkim kobieta pełna klasy i wdzięku.

fot. Pudelek.pl

12. Julia Roberts
Pretty woman ma już ponad czterdzieści lat, a dalej czaruje swoim uśmiechem.

fot. Just Jared


*korzystałam ze stron pudelek.pl oraz justjared.com ze względu na chęć uzyskania jak najświeższych zdjęć gwiazd. Zdjęcia nie są moje, są własnością wyżej wymienionych portali oraz fotografów, którzy je wykonali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz